Tóth Gabriella Garima az indiai klasszikus Kúcsipúdi táncművészet kiemelkedő, egyetlen magyar szólistája. Pályafutását balett-táncosként kezdte, 1993 óta foglalkozik klasszikus indiai tánccal. India többszörösen kitüntetett, drámaművészetéről jól ismert, vezető szóló táncművésze, Guru Padmabhushan Swapnasundari Rao tanítványa. 1996-tól az indiai állam és a Magyar Soros Alapítvány ösztöndíjas hallgatójaként több évet töltött Indiában, hogy a táncot autentikus forrásból tanulja. 1999-ben ICCR ösztöndíjas hallgatóként felvételt nyert a madraszi Kuchipudi Art Academy intézetbe. 2000 óta a Kuchipudi Dance Centre hallgatója Swapnasundari Rao elhivatott tanítványaként.
Első szólóelőadását 2001-ben mutatta be Delhiben élőzenei kísérettel. A 2004-es Tarangam fesztiválon élőzenével mutatta be átütő sikerű szólójátékát a Bhámá Kalápam táncdrámából dél-indiai énekkel és telugu dialógussal Szatjabhámá szerepében. Dél-indiai karnatikus zenei tanulmányokat folytat. A tradicionális darabokon kívül saját koreográfiáit is táncolja. Táncelméleti kutatásokkal is foglalkozik, a Kúcsipúdi táncdrámáról szóló könyvén dolgozik.
Lantos Zoltán hegedűművész az indo- és ethno jazz-zene nemzetközileg elismert hegedűjátékosa. A Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskolán szerzett klasszikus zenei diplomát hegedű szakon. 1985-től ICCR ösztöndíjasként indiai klasszikus zenei tanulmányokat folytatott Indiában. 1994-től Budapesten improvizatív zenei világának kialakításán dolgozott, miközben saját zenei gyökereit is újra felfedezte és összevetette a keleti zene és a kortárs európai jazz területén szerzett tapasztalataival. Több neves muzsikussal dolgozott együtt, számos európai, észak-afrikai és indiai formáció állandó tagja. Az utóbbi években nagyon sok jazz- és világzenei fesztiválon vett részt. Több saját zenekara van. A Mirrorworld kvartett készítette el a Tiptoe ceremony című albumot, amely a 2003-as év Magyar Jazz Lemeze lett. A Samsara együttessel indo- és ethno jazz zenét játszik. Ez év augusztusában Svájcban a Yehudi Menuhin Fesztiválon önálló hegedű szólójátékát mutatja be. Egy 5-húros hegedűn és egy saját tervezésű, 5+16 rezonáns-húros hegedűn (tarangini) játszik, amelyek segítségével olyan telt hangzást sikerül megvalósítania, amely magába foglalja a hagyományos hegedű és az indiai pengetős szitár vagy a vonós szárangí előnyeit.